نفروپاتی دیابتی با مشکل قلبی آیا معقول است که شروع دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی با مشکل قلبی آیا معقول است که شروع دیالیز

"خواهر من 68، مشکلات قلبی، دیابت، 14٪ کلیه، تنها یک کلیه است، آن را عاقلانه برای شروع دیالیز؟"
تحت شرایط عادی، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی در صورتی که مشکل کمی قلب آن را خوب است به دیالیز دارند، اما اگر مشکل قلبی خود جدی است، آنها باید به جلوگیری از به دیالیز، در غیر این صورت، زندگی خود را در خطر باشد.
همانطور که برای شرایط خواهر شما، من توصیه نمی او را به دیالیز، بدون توجه به مشکل جدی قلبی او است. چرا که دیالیز خواهد شد برخی از عوارض جانبی را در حالی که آن را تسکین آن علائم بیماری کلیوی، به عنوان برای افراد درست مثل خواهر خود را مناسب نیست به آن را.
آیا درمان های جایگزین می تواند کمک به بیمار نفروپاتی دیابتی بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد؟
در واقع، برخی از روش های درمانی بر اساس طب سنتی گیاه چینی است که می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد. در میان آنها پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در از یک شناخته شده ترین است. با توجه به آن کمی عوارض جانبی است، می توان آن را توسط بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیه، از جمله کودکان و سالمندان استفاده می شود.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی دیابتی؟
شما می دانید نکته کلیدی برای درمان دیابت است برای کنترل سطح قند خون خوب، آن را همان برای درمان نفروپاتی دیابتی است. بر اساس این نقطه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به تعمیر آن بافت کلیه آسیب دیده و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و معکوس بیماری کلیه به تدریج.
بنابراین افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی و مشکل قلبی، بهتر است به را انتخاب کنید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، که بیش امن تر از دیالیز. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: